2011. január 14., péntek

Oldaltáska/Manbag/Messenger bag/Homártasi

-Komolyan magaddal akarod hozni ezt a homártasit?
-Ez nem homártasi, hanem válltáska. Indiana Jones-nak is ilyenje volt.
-Meg Boy George-nak is.



Olyan celebeknek, mint David Beckham, Christiano Ronaldo és Brad Pitt köszönhetően a férfi társadalom egyre inkább metroszexuálisodni látszik, hiszen a „mezei piperkőcök” igyekeznek lépést tartani a közismert idolokkal.

Elérkezett a férfi oldaltáskák ideje.  Angliában 18, 4 millió hímnemű (tízből nyolc)rendelkezik a sportosabb verziójával. Úgy tűnik, hogy hamarosan a férfiak ugyanúgy elengedhetetlennek tartják majd a táskájukat utcára lépéskor, mint a nők.
A „manbag” szokásos tartalma a következő: pénztárca, mobil, zenelejátszó kütyü és minden ötödik brit férfinél előfordul a piperecucc, melynek tartalma lehet hidratáló krém, hajwax, esetenként férfi szemceruza (guy-liner).
A férfi oldaltáska (messenger bag) lehetővé teszi a férfiak számára is a válltáska viselését anélkül, hogy nőiesnek tűnnének.  A kezdetben futárok, postások által használt táska kényelmes és praktikus, ma már sokkal népszerűbb a diplomatatáskánál. Hiszen egyszerűbb kiképzésű és puhább, többféle dolgot pakolhatunk bele, nem csak iratokat. Lehet sportos, vagy éppen elegáns, kialakítását és anyagát, mintáját tekintve.
A legtöbb férfi ma már elfogadja az oldaltáskát, mint divatos kiegészítőt, amely nem csupán hasznos, de trendi is lehet egyben.

Környezetemben végzett felmérés szerint a férfiakat igencsak megosztja a számukra kifejlesztett termék, holott a lányoknak tetszik, ha megfelelő öltözékkel, stílusosan hordják azt.
Ebből is látszik, mennyire sok dologban vélekedünk eltérően.
 Íme néhány érdekesebb hozzászólás:


- áááááááááááááá :D
- Jöhet!!!Ha stílusos,megy a szerkóhoz akkor igen,ha nem akkor nem kell erőltetni...
- Tudni kell hordani, de ez csak keveseknek sikerül.
- Egyetemen csomóan hordják. Teljesen jó.
- Jaj neeeeee :-))
- Szerintem is jó:) egy stílusos, hozzáillő öltözékkel tuti 22/L
- Nekem tetszik férfiakon. 23 éves lány.
- Szerintem a táska funkciójától függ. Az egyetemi éveim alatt nekem is volt egy hasonló, amibe a kölcsönkért jegyzeteket :) pakolgattam, kellett a hely. Most viszont a tárcám, a kulcsaim és az okostelefonom egy retikülben is elférnének, mivel olvasni otthon szoktam és netbookot sem nem hordok magamnál. Vagy csak azért viseljük mert trendi? Nulla dioptriás "látószemüveg" kategória?

- Mi lehet benne?:) szájfény,kompaktpuder?:D
- Ez szánalmas...
- Szerintem kutya van benne, csak rossz felé néz
- Miiiiiiiiii, ez a Tescos szatyor sznob változata! :P
- Vagy a ruhamárka-jelzéses paperbag-é. Ismertem olyan srácot, aki azért nem hordott hátizsákot gimis korában, mert az nem ment a ruhájához, és ilyen reklámtáskákkal járt suliba. Történt mindez 97 tájékán, amikor még a metroszexuális szó sem létezett.

8 megjegyzés:

  1. Névtelen1/15/2011

    Nem akartam hozzászólni, mert hidegen hagy a téma. De aztán, én mindig elkísérem a párom bogyókat gyűjteni, nehogy megegye az oroszlán. Igen, megint én vagyok. Szóval, nagyban sasolok, és eszembe jut a téma, hisz elég kevés nálunk az oroszlán, főleg télvíz idején. Ezért egy gyors kutatást végeztem. Vizsgált időszak 1 óra. A rét ahol voltunk, bővelkedik minden földi jóval, és egyszerű csereügylettel lehet mindenféléhez jutni. Nos, a hímeket vizsgálva azt kell, mondjam a cikk írójának ideje kivándorolni Angliába. Már ha vizsgálódni akar. 4 db táskás faszit fogtam, mindanyuikon övtáska volt a nyakba akasztva úgy, hogy az egyik vállukon is átfűzték azt. De nem voltak túl szép emberek. Így a táska téma majdnem el is ült. Viszont új dologra lettem figyelmes. 11 emberállatot találtam, akik 2 méterről is érezhetően elkerülték bármely víz közeli élményüket, legalább három napja. Irtó büdösek voltak. Először azt hittem én vagyok. Mondom, ennyi büdös ember nem lehet, biztos a saját szagom. Gondoltam, ha visszafordulok, beleütközhetek a saját szagomba, de nem így történt. Mások voltak büdösek. Ez az a szag, hogy azonosítsuk a dolgokat, mikor az alany, nem csak nem találkozik vízzel, hanem a ruháit is hetekig hordja. És mivel ma szombat van, ha ezt felszorozzuk, a 2 méterrel azt kell, mondjam, vasárnap fürdik a férfiállat. Egyes kutatások szerint a bőrünknek szüksége van arra a zsíros védőrétegre, ami a testünket fedi, és ennek az állandó lemosása védtelenné tesz bennünket. Megnyugtat a gondolat, hogy ilyen sokan, követik a tudomány újdonságait. De a téma a tatyó. Már épp feladtam mikor is megláttam egy férfit táskával! Ő sem a célcsoportba tartozott. Kopaszodott, és a bőr táskája legalább 10 éves volt. Tipikus köztisztviselő fejjel. Hopp egy másik! Ez már majdnem jó! 20 év körül, vékony srác válltatyival! Húúú ez is mellé! Kucsma sapka, tök fekete szerkó, úgy jár, mint egy kérdőjel, vagy mint egy nagy rakás szerencsétlenség. Ő sem lehet a díszhím. Sajnos nem jártam sikerrel. Tudom nem valami sokat foglalkoztam a témával, de szerintem nem vagyunk egy táskás nemzet.
    Én speciál kb 5 éve vettem egy övtáskát. De találtam neki egy jó kis tartót, azóta abban tartom. Ez egy 4,5 méter hosszú kb.:2 méter magas és 2 méter széles guruló doboz. Remekül elfér benne, és meg van az a jó tulajdonsága, hogy árkon-bokron át is lehet vele közlekedni. Ja, a tatyóban van kés, kulcs, kártyák. A véleményem az, hogy legyen nálad pénz, és akkor megveszed, ami épp kell. Nem kell cipelni. Bár más vadászoktól hallom, hogy elég a kés, és így el tudod venni másoktól amit, akarsz. Elgondolkodtató! Végül is kis helyen elfér, és nem szól nagyot.

    VálaszTörlés
  2. Névtelen1/16/2011

    Egyetértek a hozzászólások többségével. Sztem van olyan oldaltáska, ami jól áll egy pasinak, persze ez öltözékfüggő is. De tény, hogy hasznos tud lenni, nekem Apukám/bátyám rengeteg sokat nyafizik azért, mert a pénztárca/kulcs/telefon/stb nem fér bele a zsebébe. Az övtáska be kell látnunk, hogy mostanában már picit a ciki kategóriába került,no meg egy öltönyhöz teszem azt nem biztos, hogy megy, így ha nem akarja az erősebbik nem, hogy tömött farzsebbel jöjjön-menjen egy tipptopp oldaltasi nem rossz alternatíva. Joey Tribbianinak is milyen jól állt...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=WSE22AWQPJ8&feature=related

    VálaszTörlés
  3. Névtelen1/16/2011

    Szóval, ha már homártasi a témába vág, akkor a hátszőr is? :)

    VálaszTörlés
  4. Névtelen1/16/2011

    A hátszőr botrányos, az oldaltáska jól néz ki a fiúkon.

    VálaszTörlés
  5. Névtelen1/16/2011

    Éljen a homártasi!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Névtelen1/16/2011

    az exemnek nem volt semmifele taskaja, folyton elkavart mindent, az otthrol valo elindulast mindig legalabb fel oraba kellett szamitani. aztan vettem neki karacsonyra egy stilusahoz illo taskat, azota a kocsijanak a csomagtartojaban hever.. kulcs penz iratok mind nadragzsebbe, minden mas meg azota is kavarog, gondolom en.. az uj baratom pedig: abszolut minden rend es fegyelem, hozza kepest en vagyok rendetlen, hat ilyen az elet.. neki van klassz oldaltaskaja, hatizsakja, sot penzestarcaja is, mindez buszkeseggel tolt el..:)) nem gondolom metroszeksz tulajdonsagnak a taskat, inkabb hasznos es celravezeto..

    VálaszTörlés
  7. Úgy látszik, még nem sikerült megfertőződni. A focis képen is inkább azt néztem, hogy az ott Ariel Ortega, Javier Zanetti, Batistuta, Verón és Simeone, valószínűleg az angolok elleni meccsen, de biztos, hogy 1998-ban. Táskára sohasem volt szüségem, ha azt vesszük, hogy mindig nagy zsebeim voltak. Volt olyan nadrágom, amibe simán belefért egy spirálfüzet, egyszer lenértem, 40 centis volt a mélysége.

    VálaszTörlés
  8. Névtelen1/18/2011

    40 centi, nekem az a fél lábam:) Szűkfarmeres fiúknak sztem is hasznos az oldaltáska, lazább, mint a diplomatatáska, az övtáskát meg maximum a KGST piacon tudom elképzelni...

    VálaszTörlés