2011. március 8., kedd

The Man Bag - Homártasi 2


Igenis trendi az manbag! Hasznos és kiegészíti az öltözéket is! Aki eddig az övtáskára esküdött itt az ideje, hogy tavasszal valami időszerűbb tatyót szerezzen be!

  
A kézben fityegő inkább nőies szerintem is, de a vállon hordós nem vészes.


Ezek nekem már inkább utazótáskának tűnnek, de hát ha valakinek sok a cucca, ám legyen...vagy esetleg a tornacuccot hordozhatjátok ebben a konditerembe menet!

De mit tegyünk bele? Szerintem ez egy idősebb pipertáska birtokos mindennapos felszerelése kirándulás előtt:)


 A celebek már csak tudják hogyan kell hordani...vagy nem:)


De, ha már választani kell, a következő kép remélem sokaknak segít eldönteni milyen táskát és hogy hordjanak! Én mindenesetre az oldaltáskánál maradnék fiúknak lányoknak egyaránt.

1 megjegyzés:

  1. Névtelen3/08/2011

    Korábbi hozzászólásaim alkalmával már kifejtettem mennyire hasznosnak tartom a manbag megjelenését, ráadásul esztétikus is..DE MOST: egyenesen rajongok, egyik-másik tatyi a képeken ugyanis teljesen megtetszett (nem ettől még nem lányosak, csak unisexek..:), ezért elgondolkoztam azon, hogy mennyire praktikus lenne az ember lányának, hogyha gondol egyet, megunja az éppen aktuális táskáját, belenyúl az éppen otthon nem lévő pasija szekrényébe és hipphopp ruhatár máris felfrissítve egy trendi manbaggel. Aki nem tud azonosulni, az a használat alatt hívja handbagnek :)

    VálaszTörlés